fredag 29. april 2011

Nu drar jag till USA






Våren har kommit med stormsteg till Oslo. Det är sommar temperaturen. Allt blir så mycket lättare och härligare när det är varmt och ljust. Hela påsken har varit fylld med jobb. Dagarna innan hann vi dock ta en tur till Bygdøy. På nudiststranden låg folk och solade. Mina barn badade faktiskt upp till rumpan. Imponerande med den låga temperaturen som vattnet höll.

Nu åker jag som sagt till USA. Det ska bli lite läskigt att åka själv. Barnen kommer jag att sakna något fruktansvärt. Ja naturligtvis kommer jag att sakna min älskling också. Detta blir en nyttig resa. Jag ska passa på att bara vara Linda. Slappa, läsa, träna och umgås. När jag kommer hem är det 17 maj. Bunadskorna är inköpta och mammas kristianstad dräkt skall på.

Nu har jag lite resfeber och håller på att packa. Träningskläder ska jag shoppa där men något måste jag ha med för de första löpturerna.
Lite bilder från påsken kommer här.

Tjingeling

5 kommentarer:

Writer sa...

Hej kära syster,

Hoppas du får en riktigt fin resa till USA.. Var försiktig bara och akta dig för tornados så kommer allt säkert gå bra.

Linda sa...

Hej, tänkte komma och hälsa på dig i Bergen. Är du hemma i början av juni eller har du åkt till Kina då?l
Kram Linda

Writer sa...

Vad kul!
Synd att du inte får chansen nu i Maj, vi har det helt fantastiskt här för tillfället. Blir varande här till runt den 9-10e Juni, så allt innan dess fungerar bra.

Linda sa...

Hej,
Tänkte runt kristiflygare om Per ej ska bort. Tänkte ta med mig ett barn.
Får reda på hur han skall göra imorgon.
Bergen är säkert fint i juni också. Vi har också haft en kanon månad.
Kram kram

Writer sa...

Bergen är jättefint i Juni också.. och ledig är jag kring kristhimmelfärdsdag också, så det ska gå helt fint. Hör av dig när du vet mer hur du tänker göra. (Jag och Nathalie har pratat om att åka en tur till hardanger nån helg, men det kommer vi givetvis göra en helg när du inte kommer)