tirsdag 30. oktober 2007

Harlig hostdag




Strålande sol och höst, det kan inte bli bättre.
Har även idag haft en toppendag. Ska jobba i natt så dagen kunde spenderas hur som helst. Jag valde att sova länge... Barna har fortfarande sommartid och vaknar ruskigt tidigt i denna vintertid. Efter att man och barn gett sig av kröp jag med gott samvete ner under dynana igen för jag ska ju jobba natt. När det sedan var dags att stiga upp tog jag en låååång promenad i skogen. Det finns nog ingen bättre tid i skogen än hösten. Tog lite bilder men känslan av den friska klara luften syns inte på bild. Jakob och Saga och jag var ute på kvällspromenad igår. Vi gick upp till Vesletjern, det vill säga jag gick och barna cyklade. Med tiden fick mamma Linda bära minst ett fortskaffningsfordon och ett barn. Vi skulle mata ankorna men de lös med sin frånvaro. Ja, ja bättre lycka nästa gång. Har lovat Jakob annan cykeltur idag. Se vårt garage är nästan färdigt. Underbart att någon bygger till oss. Vi kan bara inspektera och njuta av att allt blir byggt upp.

2 kommentarer:

Katarina M-I sa...

Söta Linda!
Vad roligt att kunna följa dig lite. Saga är en miniLinda! Men hur skulle ni kunna få annat än söta barn?!! Kram från Malmömamma

Linda sa...

Tjena, ja det blir kanske mest bilder men ett superbra sätt att komma ihåg allt och uppdatera vänner och familj