lørdag 3. november 2007

Att vara sjuk....




Igår mådde jag väldigt dåligt. Jag var så illamående att jag faktiskt fick gå hem från jobbet. Hela dagen och kvällen spenderade jag i sängen. Något enstaka besök hade jag av de små barnen som hade planeringsdag på dagis och var hemma med Pappa. Tusen tack till min underbara man som är så fantastisk. Rätten att vara sjuk försvann för ca 4 år sedan. Tänk de som är ensamståede hur gör de? Jag fick i alla fall skickat iväg Per på middag till vänner som vi var bjudna på medan jag med gott samvete kunde slötitta på tv en stund innan jag åter intog sängläge ruskigt tidigt för en fredag.
Idag mår jag bättre och solen skiner. Vi har tagit turen upp till Vesletjern tillsammans och grillat korv. Korven smakar bättre ute. Nu ska vi mysa resten av helgen utan diverse måsten och bara vara. Hösten är den absolut bästa tiden på många sätt.
Till nästa gång. Njut dagen

Ingen kommentarer: