fredag 13. mars 2009

Rauland helgen

 
Här kommer lite bilder på skidglada barn. De flesta bilderna är ifrån vårt skidrenn. Barnen myste med tävlingen. De vuxna hejade fram...
Ikväll har vi alene kväll. Idag har jag varit ledig. Det har blivit träning på löpband. Det blev intervaller och jag testade Kattas pace. Hm, det blev långt ifrån 800meter men det ska jag nog fixa om ett tag. Jag skriver som Katta att det är långt ifrån max man springer till vanlig. Sedan har jag shoppat lite nya träningskläder. Det var på tiden. Per och jag fick en härlig lunch date. Det var på tiden. Vi pratade om sommaren som blir ett litet pussel med skjutsande av barn och andra aktiviteter. Då vi åker till Turkiet i maj så kommer vi nog att ta skandinavien semester i sommar. Nu somnar en liten prinsessa brevid mig. Det är bäst att jag lägger henne. Hon har slutat sova på dagen och då är man extra sliten på kvällen.
Sov gott
Posted by Picasa

Ingen kommentarer: