torsdag 9. juli 2009

Ensam hemma

 
Barnen är på semester, mannen är på semester. Min semester börjar snart. Jag har så mycket tid. Så mycket tid var det länge sedan jag hade. Carpe diem... det är tillvaron dessa dagarna. Det regnar och är ganska kallt. Perfekt väder för en löptur. Magen har fått en omgång med styrketräning a la i form. Hela trädgården är rensad för ogräs och små rädisor är planterade. mums om ett par veckor.
Hela veckan lever jag på härlig spenat, som resten av famijen ej gillar. Jag njuter men längtar så klart efter man och barn. Det är tomt. Jag skulle aldrig vilja ha det så här jämt. Några dagar är dock underbart.
Nu ska jag farta vidare och fortsätta kryssa av på min att göra lista
Posted by Picasa

1 kommentar:

Katarina M-I sa...

Hej Linda!
Jag stoppar spenaten i wraps, så äter tom Emil upp den:)

Hoppas du är pigg och utvilad nu efter din egna vecka.

Kram Katarina