mandag 6. juli 2009

Jakob 6

 
Jag kan bara inte fatta att jag varit mamma i 6 år. 6 underbara fantastiska och givande år. Har nu en hel vecka utan barnen då jag lämnat dem i skåne. Plötsligt har jag så mycket tid. Så vad gör jag med all denna tid? Tja, jag gör faktiskt minst möjligt...
Idag har jag sovit lääänge... ätit frukost lungt. Joggat en tur för att mjuka upp kroppen efter allt sittandes i bil. Fick mig ett härligt antistress bad. Fötterna har blivit fina och ansiktet har pysslats om.
Per och jag har haft en sushi date. Sedan strosade vi i gamla grunerløkka trakter. Imorgon är det jobb. Efter jobbet kan jag sova om jag vill så nu ska jag njuta kvällen.
Det är alldeles tyst och jag har inte tillrättavisat någon idag. Jag stressar av... tar det lugnt... det förtjänar jag..
Posted by Picasa

Ingen kommentarer: