onsdag 29. juli 2009

Formkoll

 
Nu har jag fått en massa energi. Igår var Per och jag och såg självaste Madonna. Oj, oj, oj vilken konsert. Om jag har en bråkdel av den kvinnans energi när jag är 50 så blir jag väldigt nöjd. Inspirerad tog jag en skogslöptur över stock och sten. Pace 5.27 6,7km. Detta över stock och sten. Jag är helnöjd. Dagarna går fort nu sista semesterveckan. Det är jag och kidsen för Per jobbar. Idag fick jag klippt gräset som vuxit väldigt högt. Vi har ju en handjagare så det tog sin tid. Nu har jag blåser i händerna och det blir säkert träningsverk i morgon.
Det var träning det, styrketräning.
Nu ska jag snart planera lite träning för hösten. Jag börjar bli sugen på gymmet men det får vänta en stund till. Tror jag ska cykla tills isen kommer. Vad gör man inte för att undgå svininfluensan.
Det är förändringarnas tid då Saga ska byta dagis och Jakob börjar skolan. Det blir en spännande höst. Kanske jag ska satsa på Madonnas överarmar och milen på 40 minuter. Vi får se.
Posted by Picasa

2 kommentarer:

Katarina M-I sa...

Vad ska du med överarmarna till??

Milen på 40 är självklart att du ska satsa på!

You go girl:)

Kram Katta

Linda sa...

Överarmarna blir till när jag tränar mer styrka för rygg och överkropp. Det behöver jag i jobbet. Sedan är det ju alltid kul att ha ägg i överarmarna hi,hi.
Skämt och sido det får bli milen som huvudmål. Snygga armar blir bonusen man får när kroppen blir i balans. Börjar känna alla åren inom vården antar jag. Vet inte vad jag ska bli när jag blir stor. Vilken prestation av er... måste få träffa er nästa gång det bär av till skåne. Kram