onsdag 21. april 2010

April

Idag har solen strålat, det har snöat om varannat. På väg hem från lämning i skolan hade jag sällskap av 3 rådjur som tittade förundrat på mig. Barnen plockade skilla längs med vägkanten på vägen hem. Riktigt april väder. Nu eldar jag i öppna spisen och dricker varmt te. Det är kallt.
Har försökt ringa mamma och pappa men telefonen vill inte kännas vi deras nummer. Vad har ni gjort?
I helgen ska jag och barnen bara mysa. Jag längtar...nu är det två dagar kvar.
Idag har jag haft mysig lunch med Cissi och Åsa, kan räkna på mina fingrar hur många luncher jag haft med väninnor detta året. Ganska tragiskt men dessto mysigare när det sker.
Nu ska jag bara läsa och mysa. Är trött på alla såper på TV och askan på Island orkar jag inte se.
Ha en fin kväll.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hallå från Skåne!
Vi har inte ändrat telefonnummer!
Kul att Du försökt ringa,vi försöker igen i kväll.
Det låter bra att det finns plats för lite mys mellan varven,det är livsviktigt.
Kram till hela familjen!
Mormor.