torsdag 20. januar 2011

Biten av träningsbacillen

Det blev vaccination för mig. När 50% är sjuka med influensa och jag ska hjälpa dem så kunde jag inte låta bli. Både med tanke på jobbet och mest familjen förstås. Nu har jag avslutat 3 nätter och är stolt över att jag faktiskt har lyckats komma mig iväg på träning mellan nattvakterna. Idag gick jag av den sista och var så där nattvakts irriterad som man kan bli. Att mannen stressar och går på skola vid sidan av heltidsjobbet hjälper ju inte heller precis. Sagt och gjort jag och kidsen tog barntv på gymmet. Jag blev glad, mannen fick egentid och barna var nöjda.
Härligt med träning. Var på spinning som jag inte gått på på en god stund pga min dåliga skuldra. Det gick bra men är lite svårt att pressa sig. Kan ju skylla på nattvakterna eller så var det latmasken.
Nu ska jag försöka somna vilket kan bli en utmaning eftersom hela familjen tog en powernap när vi läst ett kapitel av Ronja Rövardotter.
Natta

Ingen kommentarer: