tirsdag 11. januar 2011

Home alone

Denna veckan är kidsen och jag ensamma. Idag har vi ringt käre pappa som fyller år. Hurra för dig!!! Det verkar som att mamma har gjort så att du fått en toppen dag. När man är ensam måste man vara lite extra organiserad. Organisering är mitt mellannamn så det är ju inget problem. Barna måste stiga upp tidigare än vanligt och det är ju inget problem för barna är A- människor deluxe.
Vi har det ganska mysigt faktiskt fast vi saknar ju pappa Per förstås. Han har det dock toppen. Redan skjutit några rovdjur och ätit dess kött. En riktig man har jag.
Idag var det träning på gymmet. Som tur är älskar barna gymmet och jag får träning och mer energi, win, win situation.
Vi får se hur det känns imorgon.
Nu ska jag organsiera morgondagen och sedan dyka i säng.
God natt.

Ingen kommentarer: