fredag 14. november 2008

Ljuva helg!!

Fredag igen. Veckorna flyger fram. Denna helgen är jag alenemor. Idag har Jakob haft playdate och det har varit 3 mysiga barn hos mig ikväll. Vi har haft pizza, glass och salta pinnar. Gissa om mamman var populär.

Nu har jag nyss läst Kattas blogg och man får ju bara beundra hennes tränings disiplin. Själv har jag varit superduktig denna veckan med träningen. Imorgon unnar jag mig träning igen med barna på den fantastiska barnpassen som de älskar.
Mitt mål är 2- 4 gånger i veckan och det får jag faktiskt till trots att jag jobbar mycket denna perioden.
Jag var på sykepleisymposium i veckan och fick en diagnos på mig själv. Jag lider av småbarns föräldrar fatigue.
Skämt och sido men jag äter bra, tränar lagom men somnar nästan innan jag träffar kudden. Någon som känner igen sig?
Njut helgen det skal jag....

2 kommentarer:

Anonym sa...

Linda, jag har ett barn, du har två. Glöm inte det.

Kram Katta

Anonym sa...

Tja, oavsett så har du en unik träningsdisiplin. Vi ses kanske i jul om ni är hemme.
Kram Linda