torsdag 2. april 2009

Vår i luften


Det är vår i luften här. Per hittade en tussilago igår. Hemma hos oss är det mängder med snö. Det blir härligt med snö och sol i påsk. I år behöver man inte åka till fjället. Igår var jag ute och sprang. Medelpace 4.54 12km. Nu börjar det likna något. Litar inte helt på pacen men sträckan stämmer. Lance Armstrong gratulerade mig. Nu får jag träna på om jag ska slå det rekordet.
Idag är det ont i halsen..uff. Solen skiner ute och jag ska ta en lång promenad och bara ta det lugnt. Det är min jobbhelg så detta är den lediga dagen denna veckan.

Jag är så heldig som har en så fin familj. Det är så många som har det tufft. När onda, trista saker sker så får man perspektiv på tillvaron och det är glasklart vad det är som betyder något.
Nu kommer snart farmor Inger på besök och sedan kommer mormor och morfar. Familjen Wiren glädjer sig.

Nu ska jag se om jag kan klura ut vilket som var tidningens april skämt.

Soliga kramar från lilla mig

1 kommentar:

Anonym sa...

Grymt bra sprunget Linda!!
Hoppas du satt ett riktigt tufft mål för du har stor kapacitet som löpare.
Kram Katta