fredag 30. januar 2009

Ensamma hemma

 
Denna helgen är Per på skidhelg med vänner. Vi passar då på att ha lite extra mysigt.
Jag har haft en fab dag idag. Först fick jag ett inspirerande spinning pass på gymmet. Instruktören är knallbra. Han får dig att prestera det lilla extra på ett bra sätt.
På hans pass kan jag ligga i "kräksonen" Max puls längre än annars. Han inspirerar dig med inre och yttre motivation. En pärla är han.
Efterråt åkte jag till Cissi och fick härlig lunch med färska frukter mixade och hemlagat knäckebröd.
Det är underbart att ha en så speciell fin vän.
Hon inspirerar att ta vara på sig själv på ett alldeles speciellt sätt. Hon är min mänskliga ängel.
Full med energi drog jag därifrån och hämtade kidsen på dagis.

Nu har jag lagat knäckebröd. Så enkelt och helt fantastiskt gott.

Imorgon ska det bli sol och 4minus grader. Gissa om vi ska njuta snön.

Saga är hostig men det tror jag vänder. Hon har som vanligt klätt ut sig i sina rosa utklädningskläder. Jakob och hon har lekt och det är alltför kort mellan skratt och gråt. Ja, ja var sak har sin tid.
Posted by Picasa

Ingen kommentarer: