søndag 18. januar 2009

Prinsesseballett och kräksjuka

Natten till lördag kom en pojke in till mig. Jag hade precis lagt mig för att jag så gärna ville vara pigg imorgon. Det har blivit lite lite sömn i det sista.
Jakob kräktes hela natten så sömnen fick vänta.
Jag gjorde mitt konditionstest på lördagen ändå för när ska man annars få gjort det... Det gick över förväntan.
Intervallträning hann jag också med. På kvällen åkte Saga och jag på prinsesseballetten. DVS Disney on ice. Saga har längtat sedan i början på december till detta. Det var tjej kväll. Cissi och Milja var med och vi hade det urmysigt.

Natten till idag fick Saga sin kräksjuka. Nu sprutar det hos 3 av 4 familjemedlemmar...
Det brukar dock vara kortvarigt så vi är vid gott mod. Kan tänka på när jag var gravid och kräktes konstant i flera månader. Det var värre det.
Imorgon ny vecka och nya möjligheter.

Träningsplanen är lagd och det är den fysiska formen som kommer att få en igenom denna tiden med lite lite ljus och sömn.

2 kommentarer:

Katarina M-I sa...

Jag känner också att det är lite lättare att komma igenom det "tuffa" perioderna om man är i hyffsad form.

Har en förkylning i antågande, men har blivit proffs på att "komma igen" efter sjukdom:)

HealtyHappy!!

Kram

Linda sa...

Jepp, har inte lust att testa att inte vara i hyfsad form. Fast du är ju i superform om jag kikar på dina tider. Tack för god inspiration. Du är stark!!!