mandag 26. januar 2009

 
Söndagen blev en riktig skiddag. Saga åkte 1,5h med mig. Hon var superduktig och sa att detta är kjempegøy. På slutet var hon lite sliten och då kom Jakob i full fart. Han är lite mer vågad och skulle tvunget ge sig ut i backen med en massa nysnö. Kanske han är lik både sin far och mor.
När han föll satt han riktigt fast i kramsnön. Tur att mamma Linda kunde rädda honom.
Cissi och jag fick en längdåkningstur i marka på e.m. Cissi suste iväg i uppförsbackarna. Hon har fin teknik till skillnad från mig. Jag ser det dock som extra träning.
På kvällen var det simskola med Jakob och Saga fick vara med och plaska en stund. Nu var det Pers tur att träna. Helgen har varit helt fantastisk men den går alltför fort när man är ledig.
Idag är det måndag och jag har tränings vilodag. Jag hade nog inte orkat något idag. Ikväll ska jag mysa med popcorn och akuten.
Per och Jakob är på Varingskollen och åker slalom. Saga och jag har dansat, hon ville inte ut i mörkret och åka skidor.

Ny vecka nya möjligheter...

1 kommentar:

Katarina M-I sa...

Härliga bilder!
Jag har utmanat dig på min blogg.

Kram