fredag 16. januar 2009

Nytt år nya mål och möjligheter

 
Posted by Picasa

Igår fick Saga sina naglar målade för första gången. Man skulle ju tro att det var jag som målade men det var faktiskt Per. Han och Saga hade manikyr medan jag var på fotboll med Jakob. Enligt Per satt Saga blixt stilla...
Början av detta året har varit lite hektiskt. Det är nog mest för att jag inte riktigt vant mig till att jobba heltid ännu. Jag antar att jag snart kommer in i det. Fri förmiddagen i veckan fylls med träning och ev fridag fylls med det samma plus städning.
Nyårs löften gav jag inga men har inte tänkt doppa huvudet i skurhinken lika ofta utan prioritera familj och mig själv istället. Tränings målen är i box. Motivationen på topp.
Nu gäller det bara att få in sömnen också. Barnen dimper ner i sängen lite väl ofta nattes tid. Per sover lugnt vidare medan mina bägge armkrokar fylls med barn som vill ha gos.
Gosa är mysigt men inte mitt i natten.
Ikväll har jag haft ensam kväll med barnen och imorgon har de lovat att krypa ner hos sin pappa först för han missade ju en massa gos ikväll.

Imorgon blir det konditionstest på gymmet så man kan se framgången.

Hoppas alla får en skön helg

1 kommentar:

Katarina M-I sa...

Härligt Linda!
Med lite struktur i träningen så kan man ju faktiskt träna mindre och få större utdelning!

Med din vilja så når du dina mål lätt.

Kram