onsdag 24. september 2008

Gattis Johan 25 år

 
Stort grattis till min fina lillebror som bosatt sig i Bergen. Vet att han kommer att ha en fantastisk dag full med överraskningar. Njut dagen. Har ju fått en invitation så nu kommer jag kanske snart med ett barn eller två.
Jag har alltid velat komma till Bergen så nu har jag inga ursäkter längre. Jag är så glad att han trivs så bra.

Hela veckan har varit hektisk. Idag har jag mistat piffen lite och är bara helt slut. Per har handlat virke och snickrar blomsterkasser till felles arealen. Varje dag efter jobb har han hållt till i garaget. Hoppas han blir färdig ikväll för vår styrekvinna flåsar i nacken och vill ta bilder för att vi ska få pengar som vi blir sponsrade med från kommunen.

Igår var det föräldrar möte och stress för att hinna det... Det var dock ett trevligt möte. Personalen i barnhagen är fantastiska. De älskar sitt jobb och alla barnen och lyckas förmedla det i vardagen på ett fantastiskt fint sätt.

Nu ska jag slappa en stund och sedan lägga mig tråkigt tidigt. Men först måste jag ner till Jakob en tur och få honom att släcka och sova..
Posted by Picasa

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack så mycket Linda! Och tack så mycket för presenten båda två. Batteriet tog slut på telefonen, men jag hoppas vi kan höras snart. Varmt välkomment är du iaf!

/"Lille"bror