mandag 1. september 2008

Välkommen hösten


Nu har det blivit så där friskt och härligt i luften. Det har som vanligt hänt mycket sedan jag skrev på bloggen sist. Min käre lillebror har blivit miljonär i skuld som alla oss andra som bor i Norge. Grattis till ny lägenhet!!!
Per har haft guttefest och därmed firat sin 40 års dag med grabbarna. De hade skoj. Jag sov hos Cissi med barnen och vi hade minst lika kul. Det är alltid lika mysigt att sitta och prata med Cissi. Tack för helgen Cissi.
Förra helgen var jag och mötte Lene och Øysteins lilla dotter Kamilla. Hon sa inte ett knäpp och var världens snällaste. Tur är väl det för de har 2 barn till. Det är kanske just därför hon är så snäll.

Idag har jag hemma jobb dag. Sedan ser veckan hektisk ut med jobb alla dagar faktiskt. Man förundras ibland hur man lagt sitt schema. Nu är det så det är och då kommer man in i jobbet i alla fall.

Hoppas ni alla andra får en fantastisk vecka.

1 kommentar:

Anonym sa...

Vilken underbar bild!!
Finns väl inte en enda isstod som inte smälter!Lycka till med allt arbete!Tur att Du är ung och frisk.
I går berättade vår grannfru att Magnus och Jenny väntar nummer 4 i barnskaran gläder sig till att de bara kommer att ha ett blöjbarn.
Videgrändsrapporten.