torsdag 18. september 2008

Pers födelsedag

 
 
 
 
Idag har vi firat min käre man. Det var planeringsdag i barnhagen idag så jag har haft god hjälp i köket!!! Barnen älskar att baka och slicka skålar. Saga har pyntat sig och var superglad över att vi skulle ha fest. Min käre älsklings favorit tårta och jag är dock inte kompisar. Det är svårt att laga stubbtårta och jag blir lika ledsen varje år över att jag misslyckas. Jag får väl träna mer tänker jag.

Har haft en omväxlande dag med barnen och vi har funnit på en massa bus. Imorgon kommer Åsa med Vera och Wilma för att det är planeringsdag imorgon också.

Per är nöjd med dagen och imorgon börjar hans snusfria liv. Efter 27 år med snuset skall han sluta. Jag vet inte om det är jag eller han som gruvar sig mest. Han ska dock träna när han känner abstinens så det kan bli intressant. Bra att han slutar dock. Lycka till min älskling så ska jag stötta dig så mycket jag kan.

Kram på er alla
Posted by Picasa

2 kommentarer:

Lucas Carlsson sa...

Du har gott inflytande systra mi! Lycka till med snusfriheten Per!

Anonym sa...

Per tackar och säger att han gör det för miljön. Han har nu klarat sin första snusfria helg på 27 år. säger att han saknar en kompis...