mandag 15. september 2008

vintertid välkommen

 
Man tror ju inte det är sant.. Fam Wiren tycker att det ska bli okej med vintertid. Idag kom första gosplutten vid 7 och den andra dröjde ännu längre. Det är ju fantastiskt mysigt. Idag är jag hemma och har en del att läsa till jobbet. Jag fick en massa gostid med barnen på morgonen. Barnen vill inte sluta gosa på morgonen. Därav rubriken välkommen vintertid. Då får vi ännu mer gostid.

Igår hade vi en otroligt behaglig dag. Jag och grannen Carina var på plantasjen och köpte dvärgsyrener som vi planterade. De ser lite fjuttigt ut men om några år så är det säkert fint. Jakob var med på plantasjen och myste. Han försvann bara en gång.... Lika glad för det var han.

Vid frukostbordet pratade vi om vintern och Jakob längtar efter att få åka skidor. Han ska lära Saga också...
Ikväll är det "i de beste familjer" på tv, där ska jag få lära mig hur jag kan hantera trotsen bättre. Saga är lite tvärtemot om dagen. Det gör ingenting så länge man inte har bråttom.

Nä, nu måste jag börja läsa så kanske jag kan ta en löptur också.

Njut dagen...
Posted by Picasa

Ingen kommentarer: