mandag 13. oktober 2008

Mysigt besök av ny världsmedborgare

 
Igentligen borde jag skriva om den urmysiga helgen jag haft med internationellt besök. Det tänker jag dock vänta med tills jag har ordnat med bilderna. Förra veckan hade jag dock detta mysiga besöket av en två fina arbetskamrater. Jag har de bästa arbetskamraterna som man kan ha. Här är det Susanne och Mirja och Smilla som är på besök. Vi hade en urmysig lunch och jag hoppas att jag snart fått en träningskompis. Mirjas man är nämligen ny daglig ledare på mitt gym och Mirja börjar väl där när hon hämtat sig lite.

Denna helgen har varit innehållsrik men det skriver jag mer om imorgon. Nu är jag dödstrött och en lång arbetsvecka väntar utan några lediga dagar.

Ska ta en bild på min nya frisyr... det blev ganska kort och oj vad skönt.

Kram på er alla
Posted by Picasa

Ingen kommentarer: