torsdag 2. oktober 2008

Vardags lyx

 

Idag har jag varit ledig. Känner att jag fortfarande är lite sliten efter att ha jobbat natt. Det hänger i några dagar. Dagen har jag fyllt med vardags lyx. Händer och fötter fick lite extra omsorg, ögonbrynen blev plockade och färgade. Detta behövdes verkligen och får en att må så mycket bättre. Sedan åkte jag ner en tur på stan och hade en snabb lunch med min käre man. Lilla Saga är tokig i rosa men pappa Per köpte en outfit som hon blev väldigt lycklig över. Det måste bara vara genetiskt. Saga älskar att göra sig fin och blir verkligen lika glad för nya kläder som leksaker.

Nu vet Saga vad hon ska ha på sig när vi ska på söndags lunch hos några vänner i helgen.

Få dig nu lite vardagslyx du också.
Posted by Picasa

2 kommentarer:

Anonym sa...

Väldigt stilig outfit,även fotografen är värd beröm riktigt proffsiga foton på båda barnen.
Kan hålla med om att guldkant på tillvaron är väldigt mysigt och gör att man håller sig frisk och glad.Att Ni förmedlade just dessa bilder var en sorts guldkant.
Mormor tackar och hälsar.

Anonym sa...

Vad fint du skriver...tusen tack mamma