torsdag 12. februar 2009

Här kommer bilderna

 
Lite bilder från turen igår innan batteriet på kameran dog. Hade min camelback och fick dricka härligt isvatten när jag kom ut. Hade glömt hur fort det fryser till is i vattenslangen.
Idag är jag ledig. Det är mycket som står på agendan. Solen strålar även idag. Det är 18 minus just nu så jag tror jag får ta en sväng till gymmet och träna innan dagens göromål.
Idag måste jag köra lite styrketräning. Får skynda mig dit för jag vill ju njuta dagen ute senare. Kanske det blir lite längd när temperaturen stigit något.

Ha en underbar dag.
Posted by Picasa

2 kommentarer:

villaperstorp sa...

Så mycket snö Ni har! Här är vi i full gång och packar.

Kram Anne

Anonym sa...

Så underbart för er!! Jag är så otroligt glad för eran skull. Det ska bli fantastiskt attt ta del av er resa. Stor kram