tirsdag 24. februar 2009

Mormor och morfar

 
Barnen har pratat med mormor och morfar i telefon flera gånger de sista dagarna. Precis när man lagt på måste man ringa upp igen för att de "glömt" att berätta något. Så här såg Saga ut när hon pratade med mormor ikväll.
Per är iväg och tränar och sedan är det min tur. Man blir rastlös av att vara hemma med sjuka barn även om det är lite mysigt också. Igår var det löpning 8km pace 5.21 det kändes lätt. Sedan kördes lite utfall, rygg, mage och armar.
Idag blir det stilla träning. Pilates om jag hinner till passet annars blir det löpning och lite styrka.
Imorgon är det jobb. Jag har student så jag bara måste vara på jobbet de dagar som hon går med mig. Studenter går nämligen varken helger eller nätter. Jag är dessutom borta en del på kurs denna perioden då vi ska införa metavision.( allt blir datastyrt)

God kväll från mig.
Posted by Picasa

1 kommentar:

Anonym sa...

Hälsa Askungen att hon är mycket vacker.
Mormor.