søndag 8. februar 2009

Mors dag

 
Idag är det mors dag. Jag jobbade på dagen. Hemma fick jag de finaste korten av barnen. Dagiset är helt fantastiskt. Barnen var stolta som tuppar. Saga var så knuten till sitt kort så vi fick ha det tillsammans.
Per och barnen hade varit på en relativt lång längdåkningstur. Det var nog min finaste mors dags present. Dvs barnen hade njutit snön med sin fantastiska pappa.

Per lagade en underbar saffransfisk soppa efter mitt önskemål. Till dessert frossade vi i "svenska våfflor" med grädde och hjortronsylt.

Nu är Per på längdåkningstur med pannlampa och jag myser lite i soffan. Ska strax göra ett ryck i köket men måste ladda lite.

Imorgon blir det spännande och se om folk kommer sig till jobbet. Det snöar nämligen fortfarande och det var mycket snö på vägarna. Halleluja för fyrhjulsdrift.

God kväll från mig
Posted by Picasa

Ingen kommentarer: