onsdag 18. februar 2009

Var finner jag inspiration

Total svacka. Var tog inspirationen vägen. Måste leta! Puts väck är den. Tog konditionstest idag och gått från bra till svært bra. Det var ju glädjande i min tillvaro av 0 inspiration. De andra målen är jag långt ifrån. Börjar tvivla, uff det var inte bra. Hade behövt en Katta i Oslo. Never ending inspirationskälla. Tja jag får ju läsa hennes blogg.
Nu fortsätter jag in i jobb dimman, hela veckan jobb. Nästa vecka nattvakter. Förstå min totala deppighet.
Efter svackor kommer toppar.
Hoppas toppen kommer snart......

3 kommentarer:

Anonym sa...

Det är bara att ta nya tag och jobba mot nya mål. Hur kan livet vara deppigt med två fantastiska ungar och en subersnäll man?
Du brukar ju alltid vara positiv!!!

Katarina M-I sa...

Linda, det går upp och det går ner.
Vilka otroligt fina resultat du fått på kort tid. Men jag är inte förvånad, du är superlättränad. Du behöver bara "göra" så blir du BRA!

Imorgon är en annan dag, du kanske bara är trött?
Har du ett konkret mål att sträva mot? Även om målet kanske inte är så viktigt i slutändan så kan det ändå hjälpa en att hålla sig på vägen.

Jag är ju trots allt inte längre bort än ett "bredband":)

Kram till världens snyggaste, snabbaste,
superLinda!

Anonym sa...

Tack Katta, nu fick jag le och det var skönt.
Stor kram till dig ännu starkare och snyggare blixtKatta