mandag 2. februar 2009

Härliga helg!

 
Det har blivit måndag och vi har haft en fantastisk helg, trots pappans frånvaro. På lördagen åkte vi till Cissi. Milja och Linus är mycket populära hos mina barn. De har så kul när de är tillsammans. Jakob har bubbelskratt nästan hela tiden. De fick busa loss i snön och fika ute.
På söndagen blev det träning för mig. Jag tog ett energigivande total styrka pass. Kände att jag behövde lite inre motivation och ska ta mitt löppass idag istället.
Käre älsklingen laddade ipoden med intervall musik och distans musik. Musiken är a och o för mig när jag tränar.
På söndags kvällen var det simskola för Jakob. Han är helt vild. Saga är krasslig så vi satt på läktaren och tittade på hans konster i vattnet.
Nu ska jag bara få färdigt muslin och det fantastiska knäckebrödet. Det var så mumsigt så det försvann i loppet av helgen.

Solen kikar fram så jag måste ut och njuta solen....

Stor kram!

Ingen kommentarer: