torsdag 10. juli 2008

Det blev en urskön dag




Idag har det varit sommar igen. Jag har haft det så där skönt som jag trodde att det skulle bli. Förutom att bäckenet gör vansinnigt ont efter löpturen. Men är man ensam mamma så är man. Vi har varit på sognsvann och .... ja rätt gissat fångat grodor. Vi fångade 2 och hade det väldigt mysigt. Perfekt ställe att vara på med två halvtrötta barn med bestämda åsikter.

Tyvärr så har jag ingen kamera men visar därför bilder från vårt Vesletjern där vi var och badade innan Per for.

Vad tycker ni om mitt fantastiska trädgårds land? Idag fick jag smultron planter av grannfrun( frun till han som blev arg på Jakob) Vet inte helt var jag ska plasera dem men det får bli morgondagens bekymmer. Nu ska jag softa och mysa innan jag somnar igen.

Ingen kommentarer: