torsdag 10. juli 2008

En underbar dag


Barnen vaknade okristligt tidigt idag men vad gör väl det när mamma Linda ändå lagt sig grytidigt igår. Man får mer utav dagen. Idag är det klarblå himmel och jag har en massa att uträtta. Klockan är bara kvart över åtta men jag har redan hunnit laga hemagjord musli och kikärter. Per är ju borta så då kan vi frossa i kikärtor.( det är väl bara jag som frossar i dem barna föredrar annat)
Nu ska jag ta på mig löpkläderna och ta mig en tur i skogen. På min önskelista just nu är ett par nya joggingskor. Tänk att få ett par nike med innbyggd stegräknare. Det hade varit grejer det. Tror ni Per kan köpa sådana till mig på tundran?

Ha en riktigt fin dag allihopa.

2 kommentarer:

Writer sa...

vem vet, kanske han kan bygga ihop något av barken där ute.. någon form av rysk motsvarighet.

Linda sa...

I så fall blir de skorna som jag har sedan 5 år tillbaka bättre komfort.